onsdag den 31. december 2008

Året´s sidste dag 2008

Nå, året´s sidste dag er ved at rinde ud. jeg har fået vasket og klargjort Proracen som lovet, så den er fit for fight til første træningstur imorgen 1-1-2009 ;-)
Så har jeg fået lavet træningsprogram til og med uge 14 i 2009, så det bliver spændende at komme igang og følge det. Programmet er faktisk taget fra 2007 udarbejdet af min gode ven og guru Claus Hechmann, jeg har således taget udgangspunkt i dette og tilpasset det efter den udvikling jeg efter den tid har gennemgået.
Dagen blev osse brugt til en løbetur med min ældste søn niclas på 13 1/2 år. Jeg løber lidt
stærkere, så jeg løb lidt omveje et par gange og mødtes med ham igen. det blev til 10 km løb.
Aften´s program er spisning og hygge med Anette´s søster Helle og hendes mand John og datter Josefine, så det skal nok blive hyggeligt. Vi skal iøvrigt have fyret 3.stk batterier af , vi ikke fim brugt til vores Bryllup i år.
Året der gik i overskrifter : Bryllup d.31-5. Nyt job d.1-7. Masser af gode cykelløb ( specielt i første halvdel ) Nyt hus pr.1-5 ( = masser af arbejde )
Så et tilbageblik på mange store oplevelser. Men osse et år hvor jeg et par gange er blevet mindet om at den Danske jantelov osse fungere i bedste velgående inden for Dansk cykelsport
og egne rækker !
Men herfra skal lyde et stort og rigtig godt NYTÅR til alle fra mig.

Nytår´s Hilsner
Gert

Ingen kommentarer:

Send en kommentar