mandag den 29. december 2008

Velkommen til min blog 29-12-2008

Hej alle

Tænk, det kunne lade sig gøre. Jeg har ved egen og googles hjælp oprettet min egen blog på nettet: Team Hundt Cycling ! Hvad siger i så ?
Hvad skal jeg så bruge denne blog til ? Ja, meningen og ideen med den er at fortælle mest om min cykling, træning, udstyr, løb osv. impulsive tiltag mv.
Jeg har efter sæsonen 2008, haft mange tanker om forløbet af den kommende 2009 sæson. Skal det være licens el. motion cykelløb ? det skal ingen hemmelig være at motivationen i efteråret ikke har været stor og tilfredsstillende. Forårsforløbet havde ellers stort set været optilmalt, rigtig god opstartstræning og mange gode løb (placeringer) specielt i enkeltstart. Vi købte nyt hus pr.1 maj 2008 og det har selvfølgelig taget meget af vores tid, så jeg mener det har haft en del betydning, sammen med det nye job i Tæppeland Næstved ,for den manglende motivation.
MEN alt dette er nu på plads, SÅ nu er beslutningen taget at cykelsæsonen 2009 bliver LICENS !
Så inden d.1 jan. er næste års målsætninger planlagt og det første træningsprogram på plads.
Torsdag d.1 januar bliver startskudet til en helhjertet indsats for at cykelåret 2009 bliver en succes, viljen og troen er på plads ( sammen med de nye Python rammer )
Så mit motto vil være : WINNER´S DON´T QUIT . QUITER´S DON´T WIN !
Så er i advaret !
Jeg vil prøve at skrive på min blog ofte, så følg med !!!!

Mange cykelhilsner

Gert

Ingen kommentarer:

Send en kommentar